Zoek jij een frisdoener?

Frisdoener, m. (-s), Een creatieve frisse blik voor situaties in de publieke sector waar en wanneer dat nodig is om iets aan te jagen of een traject verder vorm te geven en te borgen.

Waarom een Frisdoener?

“Het team heeft behoefte aan een beetje reuring. Iemand die met andere ogen naar de werkzaamheden kijkt en vooral anders doet. Iemand die tevens de mensen in onze organisatie kan infecteren met een vernieuwingsvisus’. Dat is vaak de reden waarom een Frisdoener ingevlogen wordt.

Deze hoogopgeleide professionals kunnen verschillende rollen bekleden, zoals (Assistent) Projectleider, Procesbegeleider, Aanjager, Coach. Ze omarmen moderne werkmethoden zoals scrum, co-creatie en design thinking. Met een cocktail van intrinsieke motivatie, sociaal karakter, hoge frisheidsfactor en de nodige vakinhoudelijke kennis, leveren Frisdoeners datgene wat van ze verwacht wordt.

Werkwijze van Frisdoeners

Om passende antwoorden te vinden op dringende vraagstukken, moeten we dingen op een andere manier organiseren: meer experimenteren, de buitenwereld betrekken in de ontwikkelingen, werken vanuit talent en zingeving. Het doel is om klantgerichter te worden, digitaler, sneller en met meer plezier doelen te bereiken

Dáárom een Frisdoener!

We zijn hoog opgeleid en hebben een enorme doe-mentaliteit! We zijn harde werkers met brains.

We hebben een hart voor de publieke zaak en zijn erop gebrand om een positieve bijdrage te leveren in de maatschappij. We moeten eerder afgeremd worden dan gemotiveerd.

We worden geselecteerd op basis van onze talenten, vaardigheden en persoonlijkheid.

We zijn flexibel inzetbaar. Je kunt op ons rekenen als je ons nodig hebt. Als de klus geklaard is, zijn we weer weg. Jij bepaald hoe lang je ons wilt inzetten.

We zijn opgegroeid in een digitale tijdperk. Het is onze tweede natuur.

We dagen de status quo graag uit want het kan vaak nóg sneller, efficiënter en klantvriendelijker.

Horen we binnenkort van je?

Onze kernwaarden

Wij zijn:

  • Creatief
  • Authentiek
  • Initiatiefrijk

Ons motto:

  • Zorg voor een WOW ervaring
  • Geniet ervan
  • Wees avontuurlijk, open-minded en creatief
  • Omarm verandering
  • Draag bij aan een open cultuur door jezelf te zijn
  • Maak fouten, leer en groei
  • Reflecteer en lach om jezelf

Generatie Y


Wat typeert de jonge generatie (Generatie Y) en hoe kun je het inzetten om vernieuwing te bevorderen?

Onze recente projecten

Hieronder vind je een aantal van onze recente projecten.

Hoe klinkt dat?

Stuur ons een mail (of een app) en laten we samen kijken hoe we jouw organisatie kunnen vernieuwen. Word jij onze volgende partner?