skip to Main Content

Young professional, Sociaal Domein

Verander en innoveer als een raket

Hallo talent!

In de regio Groningen is er de ambitie om gebiedsgerichte strategie te onderzoeken en te professionaliseren.

Daarvoor zijn een aantal belangrijke eerste stappen te nemen, zoals het aansluiten op de ‘leefwereld’ en te leren wat de verschillende verhalen zijn en hoe deze te koppelen zijn aan de rol die de gemeente voor zichzelf ziet. Het plan is om middels bezoeken aan de gebieden met lokale mensen in contact te komen en te leren wat hen bezig houdt of waar zij behoefte aan hebben.

Er zullen allerlei thema’s aangekaart worden, waaronder bevingen, jeugd(problematiek), werk, energie etc.

Wat ga jij doen?

  • Behoeften en problematiek van bewoners verzamelen en analyseren.
  • Adviseren hoe gebiedsgericht werken opgetuigd, uitgerold en geborgd kan worden.

Ons doel

Een moderne overheid. Dat is waar wij als Jong&Fris blij van worden. Daarom adviseren, trainen en ondersteunen we (semi-)overheidsinstellingen bij verandertrajecten. En dat doen we vaak op een andere manier dan de publieke sector gewend is. Wij zijn doe-professionals die vraagtekens zetten bij de huidige gang van zaken. We dagen de status quo uit en doorbreken routines die niet langer bijdragen aan het doel. Wij vinden ruimte voor mensenwerk belangrijk en daarom zijn wij niet van de one-size-fits-all oplossingen. Met onze mensgerichte aanpak zetten wij de ‘klant’ centraal, bijvoorbeeld de inwoners of de medewerkers. We verplaatsen ons in de klant om het probleem door hun ogen te ervaren. Dit doen wij om hen zo optimaal mogelijk te kunnen helpen. We ontwikkelen en testen onze oplossingen totdat we zeker weten dat het doel bereikt is. Zo zetten wij ons in om de wereld mooier achter te laten dan we haar aantroffen.

Om dit te bereiken zoeken wij een young professional die verliefd wordt op de problemen van de klant, in plaats van op zelfbedachte oplossingen. Iemand die continu leert, tegen de stroom in durft te zwemmen en anderen weet te inspireren met zijn of haar verhaal. En misschien nog wel het belangrijkst: iemand die ideeën kan omzetten in daadwerkelijk doen en creatief omgaat met onmogelijkheden. Als jij dit kunt, noemen wij jou een Frisdoener.

Je bent een Frisdoener als je

Advies kunt geven op visieniveau
Kennis maar vooral ook affiniteit hebt met de onderwerpen binnen ruimtelijk domein
Om kunt gaan met politieke gevoeligheid
Gevoel hebt bij de gang van zaken in de omgeving
Makkelijk verbinding maakt en contact legt met collega’s/inwoners
Een vernieuwer bent! (Frisse persoonlijkheid)

Als je bij ons komt werken dan

Kom je bij Jong&Fris in dienst en word je ingezet bij een (semi-)overheidsinstelling in jouw regio
Werk je parttime of fulltime; afhankelijk van de opdracht
Krijg je een marktconform salaris
Bouw je elke maand ontwikkelbudget op
Krijg je (on-the-job) coaching
Word je elke dag uitgedaagd
En kun je jezelf ontwikkelen in sneltreinvaart
e7140a32-aec5-46d8-951a-09fd8431c3d1

Word jij hier blij van?

Dan kom ik graag met jou in contact! Stuur een mailtje of geef mij een belletje. Wil je meteen je creativiteit laten zien? Leef je uit, wij houden ervan!

Anoesja van Hazel
Fris Connector bij Jong&Fris

  06 28 50 18 66
  hallotalent@jongenfris.nl

  • Sleep bestanden hierheen of
Wij hebben o.a. samengewerkt met:

Droombaan via de mail

Ben je benieuwd met welke uitdagingen wij bezig zijn en voor welke opdrachten wij nog toppers zoeken? Vul dan je e-mailadres in en laat je inspireren!

Inspiratie over innovatie

Inspiratie nodig om aan de slag te gaan met vernieuwing en innovatie? Sluit je aan bij onze beweging en laat je inspireren door de updates en tips op onze social media kanalen.

Droombaan via de mail

Ben je benieuwd met welke uitdagingen wij bezig zijn en voor welke opdrachten wij nog toppers zoeken? Vul dan je e-mailadres in en laat je inspireren!

Inspiratie over innovatie

Inspiratie nodig om aan de slag te gaan met vernieuwing en innovatie? Sluit je aan bij onze beweging en laat je inspireren door de updates en tips op onze social media kanalen.

Back To Top